Jag och mamma har bytt dator

Jag har precis startat den nya datorn, tänkte att det skulle vara passande om det första jag gjorde var att skriva ett blogginlägg (förutom att byta ut alla menyrader och fönsterramar till rosa, är det en Madde-dator så ska det vara en Madde-dator!).
Snart ska jag installera MSN och photoshop också (jag tror bestämt att mamma bara har använt den här datorn för att retas med oss andra, för nått roligt har hon ju bestämt inte gjort) samt lite Itunes så att jag kan få igång min ipod.

Det blev bestämt ett ganska tråkigt inlägg, men jag skrev det ju lite "bara för att" så vad kan man förvänta sig? :)

Imorgon är det påskafton! Var snälla annars kommer den onda påskharen och skiter i brevlådan! Glad påsk allihopa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0