Fly me to the moon

Jag tittade på film igår, View from the top tror jag att den heter/stavas (?). Då tändes det. Jag vill bli flygvärdinna! Vinka lite hit och vinka lite dit, låter som saker jag skulle klara av. Och sen att få vara utomlands, mums..
Jag vet ju självklart att världen inte är som på film och att det innebär en hel del mer ansvar än endast handvinkning och konjakutdelning , men igår var jag såld!
Mina dörrar var öppna och jag kunde se ljuset *dramatik, bambambam* och blommor växte i mitt hår!
...Enda tills jag kom till skolan imorse, då berättade Mathilda att jag var på tok för kort för ett sådant yrke.
Det var bara att sjunka ner på jorden igen och plocka bort påskliljorna.

image107

Kommentarer
Postat av: Rille

Som sagt tror jag knappast det är så längre för isåfall är det bara gå till en nämnd som har hand om diskrimiminierngs fall...

2008-03-05 @ 15:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0