En ursäkt till en dålig blogg

Enda sedan det hände, så känns det som att jag har kommit så långt efter. Saker som innan var så naturliga som att jag t.ex  laddade upp i alla fall en bild varannan dag på bilddagboken, skrev åtminstone två inlägg i veckan här på bloggen. Självklart så är inte det, det stora, det stora är inte hur många bilder jag laddar upp på ett community eller hur mycket jag skriver i en blogg som knappt få ändå läser, men jag vill ta det som en ursäkt och ett stort exempel till vad som faktiskt har hänt och till vad som har förändrats. För sanningen är, jag vet inte vad jag ska skriva.
 Bara fem inlägg tillbaka så var jag en person, och nu ska jag helt plötsligt ändra mig och vara någon annan. Skillnaden mellan dom två personerna är jätte svår att växla och hoppa imellan.
 Jag vill kunna skylla på att jag inte har haft tid, visserligen så är det sant, jag har inte alls suttit mycket framför datorn, jag har jobbat som en tok. Men framförallt så har jag faktiskt inte vetat vad jag ska skriva. Har försökt flera gånger, skrivit ett inlägg, försökt att inte gå in på det djupa, som sen i alla fall fått sluta med att jag suddat ut allting, raderat, loggat ut och sparat. Jag har helt enkelt inte velat inse den stora förändringen som har blivit. 
För en stor förändring är det, det är snart en månad sedan nu som det hände, och det är svårt att se det stora som jag har förlorat och tappat. Nu är jag helt ny och annan person, i alla fall så borde jag vara det. Min livsstil har förändrats, jag har bara inte hängt med.

Kommentarer
Postat av: din pappa

allvarligt stumpan, du e helt patetisk.

2008-07-17 @ 00:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0