Telefonmiss

Facebooks mail är ju verkligen det enda som fyller min inkorg numera. Till en början tyckte jag att siten var kul, alla har ju den, men numera så blir jag bara mer och mer irriterad. Vill jag veta mina mail på Facebook, så loggar jag väl in på Facebook?! I min hotmail vill jag endast ha mina hotmailmail, och ingen himla FunWall...Så jag råder er, ni som ännu inte har blivit medlem, bli det inte heller. Ännu finns lunarstorm!

Idag är vi lediga ifrån skolan, studiedag.. Soft, soft, soft! Satt uppe länge i natt med TV:n och datorn på, men vaknade olyckligtvis ganska tidigt utav att min mobil ringde med okänt nummer. Jag kan bli så himla osäker på okända nummer i mobilen som man missar. För det första så är jag alltid osäker på om jag ska ringa upp eller inte, det kan ju typ vara någon jätte läskig person (jag har telefonfobi, hellre pratar jag med personen in person)... Samma sak så tar det alltid några signaler för mig att svara när det är ett okänt nummer ringer till mig, det kan ju typ vara någon jätte läskig person, vilket också ofta leder till att jag missar samtalet.
Då personen har kontantkort som ringer, är det svårt att hitta telefonnumrets ägare också på Eniro, vilket också självklart gör en ännu mera nyfiken!  I slutändan, om man ens lyckas få tag på dagens gåta, brukar det för det mesta ändå ha varit en felringning. Ironic?



Hoppas att det inte är bara jag som kommer att titta en extra gång bakåt säterna nästa gång jagåker bil..

Kommentarer
Postat av: Rille

Ne.. Facebook är inge kul längre.. Men lunarstorm!?! ush och blä..

Ang okända telenr.. svara och ta det som en man! ehm.. kvinna :P :D Fear no darkness!

2008-01-28 @ 18:01:24
Postat av: Madde

Men en kvinna tar det så som jag! och inte en man :P

2008-01-28 @ 19:21:03
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0