Skolbok HEJ!

God morgon herr blogg!
Liknande alla andra mornar här på jullovet så vaknade jag vid 12 imorse. Det kommer att bli ett rent utsagt helevete för mig att vända tillbaka dygnet dom här sista dagarna innan skolan börjar. Får helt enkelt ställa klockan på 7 imorgon bitti och hoppas på att jag ska komma upp..

Eftersom mitt nyårslöfte till mig själv var att rätta till skolarbetet i år, så gick min plan för dagen åt att plugga igen mina svenskauppgifter som jag missat. Jag vet inte varför jag har blivit såhär, jag vet att jag kan så mycket bättre än vad presterat den här första terminen på gymnasiet. Det jag pluggade upp för att bli bra på i nian har helt försvunnit och det känns som att jag är tillbaka på ruta noll i åttan igen. Kanske är det pga. allt runtom, eller kanske så är det pågrund utav någonting annat. Hur som helst så är det pg.a MIG och det är bara jag som kan ändra på mig om jag vill bli bra!

I vilket fall så skulle jag leta reda på mina uppgifter idag till svenskan, men som vanligt då man har skyddad identitet så får man räkna med att man blir efterbehandlad. Mina uppgifter som ska finnas på vklass.se fanns självfallet inte upplagt. Mitt enda alternativ att få dom var såklart att mejla till svenska-läraren. Dock så kan jag gott vänta på att få dom kan jag ana. Lär inte vara allt för många som hänger på Fredrika Brémers- skolforum de sista dagarna utav jullovet.
Oh, ljuva pluggdag rakt åt skogen..

Kommentarer
Postat av: Richard

Äsh det där kirrar du sötis :)
Vet hur mycket du pluggade i nian dock.. Ta inte livet av dig själv och dem runt om dig med allt plugg bara :)

I loove you

2008-01-03 @ 15:18:32
Postat av: Nyårslöfte ;P

Haha, ditt dygn verkar som mitt ^^
det var ett bra nyårslöfte :p
och nu har jag uppfyllt mitt nyårslöfte till dig år 2007 :D:D
kram och lycka till i skolan nu madde =D

2008-01-05 @ 20:12:39
Postat av: Anonym

Påstår du att du har vänt på dygnet?! Gumman oroa dig inte, jag gick och la mig 8 igår och vaknade.. Hehe du vill inte veta =]

2008-01-07 @ 17:53:08
URL: http://beautifulc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0