Pluggdag ll

Haha, det är verkligen så att jag kan skratta högt åt mig själv! Efter att ha skrivit två loggar på rad om en bok, kan man väl knappast ana att den tredje blir en succé. Jag ska inte skicka in den här, men den vart i alla fall den konstigaste snabbrecencionen på en bok som jag i alla fall har skrivit.. Sudden fram!

Maggie börjar lungt. Hennes bästa vän Emily och vän Lara följer med henne till Nail Heaven för att få hennes naglar att bli så sagolikt vackra i fransk manikyr-anda. Nail Heaven följs utav frisörbeskök som kaxigt förvandlar Maggies långa prydliga hår till en kort ungdomlig spretig frisyr. De går på krogen, dansar hejvillt till 80-tals musik och "I Will Survive". Maggie börjar sedan att flirta med Troy, även han med henne. De går på dejt och hon följer med honom hem. Löftet ifrån Troys sida att ringa upp Maggie efter deras natt  tillsammans blev som bortblåst. Istället blir hon totalignorerad när dom ses och han ursäktar sig med att han faktiskt sagt till henne att han inte var någonting att lita på.

I ren panik sätter Maggie en gaffel i benet på Troy och går sedan i säng med Lara.

Änglar
av Marian Keyes? Någon som vill läsa? ;)


Kommentarer
Postat av: Rille

Klarar mig(A) Tack ändå.. ;)

Skönt att det går framåt för ditt pluggande iallafall :)
Älskar dig!

2008-01-07 @ 17:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0