När jag äntligen upptäckt videofunktionen..

Jag märker det själv, och jag ber om ursäkt för det. Jag vet att det är få med densamma musiksmak som jag, men nu när jag äntligen upptäckt hur man använder videofunktionen så måste jag ju faktiskt använda den.

Satt på tåget idag och bråkade med min hejdlöst irrierande Mp3. Då det inte går att stoppa in ny musik i den så har jag helt enkelt fått leva med de genomlyssnade, drygt 40 låtarna, som jag stoppade in i oktober. Min mage skriker "köp ny, köp ny!" medans plånboken skriker tom!!

Januari är som alltid den fattigaste månaden, den månaden då man ångrar att man köpte julklappar över huvudtaget och sen ännu mer för att man köpte upp alla snabba julklappspengar på mellandagsrean. Månaden då man äter Icas kalaspuffar.




 

Kommentarer
Postat av: Richard

Vi ska allt kirra en ny mp3 till dig tids nog :)

Älskar dig!

2008-01-14 @ 18:05:19
Postat av: Madde

Du är så söt du! :)
Ja, jag kan ju alltid smyglåna din *blick blick*

2008-01-14 @ 20:24:53
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Rille

ja.. kanske det:)

2008-01-14 @ 21:55:48
Postat av: C

hahaha, madde asså

2008-01-19 @ 02:13:40
Postat av: C

eeeeey, mitt hjärta kom inte med! jag skickade faktiskt ett (a) *hjärta*

2008-01-19 @ 02:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0