FETTISdag eller FETtisdag?

Hur säger man egentligen? Är svårt att förklara med att endast använda bokstäver så får beskriva lite kort för dom som ännu inte fattat galloppen.
FETtisdag- En tisdag som är fet.
FETTISdag- En dag full av fett.

Dagen till ära fikaluttade jag med Josse, Amina och Ellen. Väldans trevlans som alltid då man får äta mums med trevligt sällskap!
Mötte sedan min kära Cicci och min kära Annica på tåget hem. Jätte mysigt eftersom att jag inte träffat dessa gummor på hundra år. Är så skönt när man pratar med dessa, för det känns som att man kan prata om allt! Även fast att vi inte träffas varje dag längre, så är ni ändå fortfarande samma ngoda sällskap som ni alltid har varit. Kändes skönt att få prata av sig med såna snack som bara vi kan ha :)

Ska ta upp telefonkontakten med min homie igen, för jag saknar henne verkligen! Idag ska jag dock satsa på att plocka ihop mitt rum, men det ska bli ordning på vårt pratande ok? Bra :) Du lovade även mig en utav din mammas middagar, mums :)


Kommentarer
Postat av: Richard

Maddsan och mat är ett sött kapitel för sig.

2008-02-06 @ 09:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0