24 Februari

Sitter och myser med min stora godispåse och rostat majs ifrån igår.. Känns alltid så underbart efter en kul kväll när det finns lite lakrits kvar att fylla magen med!
Igår var jag på bio med Richard och sen åkade vi på mysfest hos Titti.
Till en början var jag lite osäker på filmen vi skulle se, Cloverfield. En handfilmad action/sci-fi kändes inte helt som min grej, men jösses vad bra den var! Jag har svårt att föreställa mig att jag ska ha blinkat en endaste gång. Så sjuuukt bra! Dock lite synd med slutet, men jag antar att det var det som gjorde filmen så bra, att den inte blev som man ville. Dock eftersom att filmen utspelade sig i New York, så kändes det lite pirrigt att gå hem när det började åska i luften när vi lämnade Sergel. Kändes ju inte helt oväntat om man skulle se en for eller svans bakom huskröken, eller ett huvud som lekte Pickaboo- bakom Pub-huset.
Efter filmen åkte vi hem till Titti  och var lite sociala. Var en myspysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0