12 Februari

Har blivit så fast i de stora, populära modebloggarna, så som tex. Blondinbella och Kenza, att jag nästan blir irriterad och ledsen på min egen. Missförstå mig inte, det är inte så att jag avgudar dom på något sett, mest blir jag irriterad på deras glamourösa och problemfria vardag. Men att läsa om deras liv är ungefär som att trycka på ett blåmärke. Man vet att det gör ont, men ändå kan man inte låta bli att trycka, för man vill ju känna hur ont det gör.
Jag bor varken i innerstan eller har ett eget aktiebolag. Inte heller extraknäcker jag som modell. Min hantering utav photoshop ska vi inte ens tala om och nej, jag är faktiskt inte ens sugen på att skaffa en chiuahua (jag tänker faktiskt inte ens googla fram hur det stavas). 
Och faktiskt, faktiskt, så tycker jag inte att någon utav dom har någon viss skrivartalang heller.
Grejen är bara den att jag också skulle vilja unna mig en gucciväska då och då.

Tack! Nu har jag fått avreagera mig lite, förlåt för ett dåligt inlägg.

Kommentarer
Postat av: sarah

Haha, vilken knapp? Jag måste ha glömt.. :/

2008-02-13 @ 20:35:12
URL: http://enflickasblogg.blogg.se
Postat av: Madde

Också fel om lampknappen :P Jag fick tokryck när den började att ringa, så kan allt förstå att du har förträngt det ;P

2008-02-13 @ 21:48:36
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0