14 December

Jag sov över hos Mr i natt. Det har blivit en grej för mig att kalla honom "Mr". Förklaringen är nog alla Sex and the city- avsnitt jag spammat igenom senaste tiden. Carrie som skriver, jag som skriver. Hon har sin "Mr Big", jag tar efter och skaffar mig en "Mr H".

Återigen-  Jag sov hos Mr i natt (känns töntigt att skriva så nu, tror att jag förstört namnet) och det kändes så bra! Påmindes om vilken stor ljusglimt han är och hur bra jag mår när jag är med honom! Jag vill inte komma ifrån det här, vill stanna i det här nuet.



Förövrigt. Matte B är ett häxvärk. Jag är ingen teorimänniska, jag vill försvara mig med det. Jag har alltid tyckt att matte är svårt som jordans, men har ändå (framtills nu) klarat mig rätt bra, men just krabaten matte B ska det till med dunder, brak och fyrverkerier för att jag ska förstå! Händer det nångång att jag begriper och får "jaahaaa"- känslan är det för att jag tjuvkikat i facit, och sånt klarar man sig aldrig långt på.

Ikväll ska jag coola, har köpt chips och salsa. Vid nio ska jag krypa ner i sängen med mitt goda, tillsammans med min urinvägsinfektion (som ännu inte förstått att jag hatar honom och inte vill ha med honom att göra) och mjukisbyxor. Hoppas på att det kommer en bra film. Söndagar känns som en Wallander- dag.

Sova ska jag göra som en gris. Den här veckan ska bli en bra vecka, sen är det äntligen lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0