vafanapoli

Jag har mer än många gånger både ratat och risat SL's tåg på Nynäshamnslinjen här i min blogg, men idag var det tusan i mig droppen.
Jag skulle gjort mitt första provjobb idag inför sommarlovet. Jag stannade hemma hela dagen igår(fredag), gick och la mig klockan 9. Imorse ringde klockan halv 6, duschade, åt frulle, hittade inte min ena strumpa, gick ner till tåget.. Till vilken mening? Tågen har personalbrist och SL hänvisar till bussar. Bussar som går 3ggr om dagen på helgerna.

Vad som frustrerar mig mest är; Vilken arbetsgivare vill ha en person som kan jobba, men inte alltid kan komma till jobbet.

Kommentarer
Postat av: R

Fuck SL

2008-04-05 @ 12:08:57
Postat av: Annica

SL är verkligen skit ibland!!

2008-04-05 @ 13:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0