Mycket jobb och skolsnack i den här delen av året

Förra året var det betygs- och intagningsprov för gymnasiet- snack, nu inleder jag mitt prat för i år om sommarjobb (för det kommer att bli mycket sånt)!

Som jag skrev i mitt senaste inlägg så var jag och provjobbade på restuarangbåten Stockholm i helgen. Jag tycker att det gick bra, men det var svårt! Jätte svårt och jätte stressigt.
Idag ringde McDonalds upp mig och undrade om jag vill komma och provjobba hos dom imorgon.
Visst, jag vet vad ni tänker, McDonalds... Det är inte riktigt så glamoröst, inte det drömjobbet som de flesta kanske drömmer att starta på och ja, jag kommer att lukta stekt ost.. Men det är enklare!

Jag ser det så här: Jag kan redan menyerna och jag gillar lukten. Jag tror att det kommer att gå bra!

Kommentarer
Postat av: Annica

jag tror att för dej Madde så är Donken aldeles perfekt!! ;D haha =P

2008-04-15 @ 20:58:43
Postat av: Madde

Taaack! :D Haha, jag tror också att det skulle sitta finfint ;D

2008-04-15 @ 21:28:58
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Anonym

Tja.. med dina charm och ditt sätt att utrycka dig på så kan du nog fan få vilket jobb du vill :P

2008-04-15 @ 21:58:32
Postat av: Madde

Tack du :D Det var sött :)

2008-04-16 @ 05:47:56
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0