Djurparken i min säng

Två katter runt magen, en mitt på och en annan straxt brevid. En hund som springer och jagar sin svans och äter upp mina nässdukar ( något som han ofta roar sig med numera då jag trollat bort mina skor). En katt hoppar ner från sängen och ner på golvet, i en påse, springer runt, jamar för att han inte kommer ut ur sin fångenskap av plast.

Min natt har varit hektiskt. Staxt efter zooinvasionen på mitt rum vaknar jag över att Niclas går till jobbet. Staxt efter det ringer väckarklockan.
I natt ska jag sova med stängd dörr!


Kommentarer
Postat av: R

Du slapp ju zoo tillskottet med dina småbröder iallafall... :P

2008-04-15 @ 06:48:28
Postat av: C

En katt hoppar ner från sängen och ner på golvet, i en påse, springer runt, jamar för att han inte kommer ut ur sin fångenskap av plast.



HAHAHAHHA! TUNG DU ÄR :D

2008-05-21 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0