21 April 13:10

Veckan börjar med skolk. Jag måste verkligen ta tag i mitt liv, få mig upp ur det fasansfulla mörka hålet som jag ramlat ner i. Jag ser ju bara framför mig att det rent ut sagt bara stupar.

Men hur lätt är det att ta tag i en själv när världen runt om en redan har rasat? Att gå upp på morgonen, gå till skolan, göra läxor och samtidigt vara en god vän, familjemedlem och flickvän, försöka att vara alla till lags. Saker som kännts så självklara förut är nu mera så omöjliga att uppnå.

Ta tag i mig, dra upp mig och hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: mulin

När jag läste din text tänkte jag att jag lika gärna kunde ha skrivit den. Precis så där känner jag också.

2008-04-21 @ 13:24:01
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: kalle

jag tror vi är många som känner igen oss i dina ord. dessvärre. jag har precis kommit till insikten att det bara gäller att hålla ut. förr eller senare kommer du att hitta en person som får dig att glömma allt det där, som ger dig stimulans från all tristess, och då kommer ingenting annat att spela någon som helst roll. hoppas vilka problem du än har löser sig :)

2008-04-21 @ 14:10:00
URL: http://kalleeriksson.blogg.se
Postat av: malin

sv: jag har sökt nynäshamns estet, kanske ska söka fredrika bremer ;)-

2008-04-21 @ 14:12:52
URL: http://mallanpallans.blogg.se
Postat av: Leni

ska vi lägga allt bakom oss? tycker jag iaf. varför sluta prata om en sak som bara var en skitsak? ;O

2008-04-28 @ 22:48:15
Postat av: Leni

Ps. saknar allt vi hade tillsammans :/

2008-04-28 @ 22:49:36
Postat av: Cicci

Hun uve got it so wrong.. Nobody's forcing you to be ontop all the time, cause ure just a humanbeing and humanbeings are far from "perfect".. We cant please everybody all the time, cause if we do we hurt ourselves. You have to accept the fact that live has ups n downs, so just go with the flow.. If u feel bad 1 day, take care of yourself. Like my friend once say "you cant carry other people around 24/7, cause if u do u'll end up with an industrial injury, n u know you dont want that". If you feel bad you gotta be able to rely on ur moms, just like she can do with u.. Jag har haft din rygg i flera år nu, n I'm planning on keepin it that way.. Min säng och mina euroshoppernäsdukar e helt open for u :)

2008-05-08 @ 20:23:37
Postat av: Anonym

jävla emo

2008-06-12 @ 17:28:58
Postat av: Cicci

emo är en musikstil?

2008-06-22 @ 15:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0