Söndag

Idag är det en städ- och göra läxor-dag, usch! Men ska snart sätta igång.
Funderar på om det ens är lönt att städa mitt rum, det kan ju liksom inte bli mycket sämre än vad det redan är och städar jag så är det tillbaka till nuläget inom några dagar i alla fall..  Får helt enkelt ta att inse faktum, jag är en gris!

I fredags var jag och gloade på bio med ponken, Supersugen såg vi, verkligen SKIT rolig! Jag brukar inte vanligtvis tycka om komedier, men den här var nästan på "springahemochladdanersjälv"- kvalité!

Kommentarer
Postat av: Rille

Tack för en
mysig helg baby! :) Du med dina "majsar" kan inte göra den till annat än bäst:P
Men.. du MÅSTE ta tag i ditt rum... går ju inte komma fram där inne.. :P
Love u!

2007-10-01 @ 08:45:34
Postat av: Madde

Jag har städat nu ju :)

2007-10-02 @ 20:32:09
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Nyårs löfte ;P

den filmen ska jag se :P

2007-10-06 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0