Kuligt

Hej mitt namn är Susanna Norberg och jag bor i Stockholm. Jag är runt 50 år och jag är lärare på industriprogrammet på gymnasieskolan. På fritiden håller jag på med matte och målar dominobrickor. Jag har 6 barn. Jag har lila ögon och jag har svart hår. Jag älskar RNB och techno och min favoritartist är Aretha Franklin..

Som ditt förnamn sätter du din mammas andra namn och ditt efternamn tar du av din närmsta granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökt med buss och din ålder tar du av din moster.Ditt yrke är det din pappa jobbar med och dina intressen sånt som du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.
Du har lika många barn som piercingar (öronhänge räknas).Din hårfärg är samma som skjortan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna. Musiksmaken är sådant du inte kan tåla medan favoritartisten är den vars låt du senaste lyssnade på.


Kommentarer
Postat av: rille

Underliga inlägg du börjat med på sistone... :/
Men jag älskar dig ändå :=

2007-09-05 @ 21:15:57
Postat av: Madde

haha, jag har inte fått för mig något socialt att skriva :P

2007-09-06 @ 06:27:41
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Nyårs löfte ;P

haha kuligt :p

2007-09-16 @ 13:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0