Söndagsklockan 11

Jisses vilken dag.. Lite ironiskt dock: Efter att ha haft min ledsna smiley bakom mitt msnnamn har statistiken på min besökslogg här på bloggen höjt sig rejält (!), men dock bara 3- 4 personer på msn eller telefon som faktiskt frågat om vad det gällde.  Jisses vilken skvallerhörna jag tycks hålla i. Jätte intressant, ehm..

Stoor kram dock till dom som jag faktiskt fick prata med mitt i allt och som fick mig att komma in på bättre tankar och rätt spår. Ni betyder verkligen guld! <3


Ikväll har jag suttit instängd på mitt rum hela kvällen och spelat PacMan (följer strömmen), vilket jag faktiskt tycker att jag har förtjänat efter att ha stått i köket i 3 timmar och bakat 70 kanelbullar på egen hand (Till min förvåning så blev dom mycket bättre än dom i mitt första inlägg här)! 
Jag tror att jag har uppnått maxgränsen idag på hur himla mycket man kan bli irriterad på Mr PacMan, då jag har slutat med bara en plupp kvar på banan och game over åtskilliga gånger.
Men nu ska jag allt gå och fortsätta lära mig resten utav Facebook's mysterier.. Tudelu!

Föresten så blir det en riktig matvecka i skolan från och med måndag, imorgon blir det potatisbullar! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig.

2007-10-08 @ 00:25:55
Postat av: Nyårs löfte ;P

aww :D

gott me bullar ^^

2007-10-12 @ 19:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0