Söndag, ljuva söndag

Vad konstigt det kändes imorse att vakna med omställd klocka.
Blev grymt förvånad över mig själv när jag låg i sängen imorse, att jag vaknat 07:30 (!), men då jag sen kom på vad klockan egentligen var så kunde jag koppla bort mina febertankar och återgå till ehm min skönhetssömn igen..Skönt!

Hm.. Adam lider utav telefonfobi som många vet, men imorse ringde han mig för första gången!
Vet inte riktigt varför jag skriver det här, men det känns som att det måste uppmärksammas en del, för jag vet vilket jätte kliv det är som han har tagit. Det krävs mycket mod. Bra jobbat vännen :)! ( ;) )

Vilket irriterande tomt coh dåligt inlägg det här blev.. Tänkte skriva en massa om helgen och veckan som kommer, men det kommer inte upp några ord eftersom jag egentligen inte vet vad som kommer att hända. Jag laddar upp några bilder ifrån min och Richard's vändtian- afton istället!



Kommentarer
Postat av: Rille

Jag vet vad som kommer hända ==)

2007-10-28 @ 16:02:19
Postat av: Nyårslöfte ;P

MWahaha, bra Adam!

ja vilka fina bilder de e
*harkel*
,
hope you had fun ^^

2007-10-29 @ 22:00:07
Postat av: Nyårslöfte ;P

måste bara berömma mig själv *IGEN*
jag har kompenterat i över 11 månader nu :D
*stolt*

2007-10-29 @ 22:01:36
Postat av: Madde

Fredrisch e the bestish! =D

2007-11-13 @ 12:34:52
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0