Ett litet egoinlägg av mig

Just nu så känner jag ett stort måste att lära mig att gå i höga skor. Dels för att bli lite större på jorden och dels för att jag inte vill ligga alltför långt efter min syster, som lärde sig att gå med höga klackar kring födseln.. För mig är det allt annat än enkelt. Snea och böjda ben är allt som kan resulteras ifrån mig.

För att också citera min kära komikförebild MonicaVÄNNER: 
"Han som skapade mina skor hatar fötter och vill se dom dö!"

Hade så ont i tårna idag att jag var tvungen att ta bussen vartstans jag ens skulle gå och när jag tog av mig de mörkgröna varulvarna så kändes det som att gå på lätta moln.

Dock så tänker jag inte ge upp, jag ska lära mig att gå med sikingens klackar, så.. Om ni ser någon imorgon som sitter och vilar på trotoarkanten, tveka inte, hon vill mer än gärna ha lift!

Kommentarer
Postat av: Rille

Om ett halvår hade jag mer än gärna skjutsat runt dig.. men du kan få åka på mina axlar om du är söt... men.. det är du ju så du får det :)

2007-10-09 @ 23:30:49
Postat av: Madde

Haha, då ringer jag dig nästa gång ajg sitter fast då?;)

2007-10-10 @ 10:31:48
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Nyårs löfte ;P

haha , du lyckas alltid underhålla med dina inlägg :P vad de än gäller ;)

vänner , bra citerat ;D hihi

2007-10-12 @ 19:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0