Bläksjuka

Man påstår att man inte saknar något förens man har förlorat det.. Jag saknar verkligen Mr. PacMan! Har försökt lura på det enda sen jag kom hem ifrån skolan idag, men neeej. Har försökt hitta liknande andra versioner på google, men det är helt enkelt inte samma sak!

Känner mig så otroligt hängig ikväll. Dagarna innan höstlovet har jag såklart åkt på höstförkylningen, fy tusan! Bli alltså ingen sång för mig imorgon, och eftersom att idrotten är insälld, på riktigt den här gången, så blir det ledigt för mig hela dagen. Dock så måste jag baka muffins på engelska tills på fredag (det blev lite fel, men jag vet inte riktigt hru jag ska rätta till det. Några fattar nog :).

Kommentarer
Postat av: rille

Thiih, tror någon här är spel beroende :P
Nu kan du inte klaga på när jag spelar iallafall :)
Krya på dig!

2007-10-24 @ 21:56:27
Postat av: Nyårslöfte ;P

haha, jag håller me pacman e bra , men de finns annat att göra här i världen ;D
bli bättre :D kram

2007-10-25 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0