ja ja ja

Jag hatar tisdagar... Sena dagar, bara teoretiska ämnen och blä blä blä..
Dock så har vi en 50- minuters sovmorgon, som sen retar upp det dubbelt med att jag inte kan åka ett senare tåg eftersom att jag kommer 10 minuter försent då.. Blä somsagt.

Fick sällskap på tåget utav min knäppe bror och My. Det var ju... Kul
Nej det här inlägget blev inge bra, strunt the same.. Ett inlägg i alla fall, eller nått...

I vanliga fall irriterar jag mig så fruktansvärt när folk skriver just sånna här, men idag så struntar jag i det och kliver med i gruppen och skriver ett helt meningslöst inlägg..

Kommentarer
Postat av: Rille

Någon som vill sova mera på vardagar? ;) pöss

2007-11-20 @ 14:35:04
Postat av: Nyårslöfte ;P

um, du är inte så vidare munter på tisdagar, av vad jag kan förstå? ^^
kram

2007-11-20 @ 21:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0