Halloween mihihihihi

Tjoderut! I'm gonna sammanfatta about the trevligaste weekend som inte ens har begin än.
I torsdag var vi på fest hemma hos Aleks. Det var väldans kul, men som man kan se på mitt tidigare inlägg så kunde vi inte ta oss hem (screw SL)förens med halv 6 tåget.  Ni vet när man får sånna där besked som känns helt omöjliga att förstå och lösa, att man istället för att börja grina sitter och gapskrattar. Så var det för oss i torsdags. Richard coh jag satt coh gapskrattade coh satt samtidugt och bläddrade om och om på SL-sidan för att se om det tågtabellena konde ändras var och varannan minut.
Tur som var så kom Ängel-Natta till vår räddning när vi satt och ojjade som mest och erbjöd mig och Richard den skönaste soffan ever att få sova natten på :)

Ikväll ska jag hem till Erica (tror jag?) på halloweenfest. Hade planerat att hitta några sexiga vampyrhorn att ha på mig, men dumt nog så bort jag ju i Ösmo och här finns ingenting att hitta i sista minuten. Får sminka mig lite extra svart och tänka lite häxa så kanske det går bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: Rille

Du behöver inte låtsas, du är ju redan en riktig häxa ;)

2007-11-04 @ 01:44:46
Postat av: Madde =)

Oh vad gullig du är då! :P haha

2007-11-04 @ 20:27:11
URL: http://www.maddien.blogg.se
Postat av: Rille

I knööw, det är medfött :D

2007-11-04 @ 23:33:49
Postat av: Nyårslöfte ;P

hade inte prisan några sexiga vampyrhorn :O
^^

2007-11-11 @ 13:30:04
Postat av: Madde

Nej.. Jag trodde det också =/ Ganska sugit..

2007-11-13 @ 12:32:56
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0