Det finns alltid rum för lite fika

Alltså, idag.. Iiih, jag känner mig bara så grymt bra!
Bortsett ifrån att jag vaknade klockan 12 imorse och tog den sista mjölken ur kylskåpet, så känner jag mig faktiskt extemt duktig! Då mitt rum igen sett ut som Rysslands gator nersprejade med grön målarfärg och kastad spagetti ( i mitt fall två lite bruna bananer som legat i min väska allt för länge) dom senaste veckorna så tog mitt samvete stopp igår och bestämdes helt enkelt för en lång städdag idag.
Blev inte så mycket förändringar på möbler och så som jag hade planerat, faktiskt ingenting, och faktum är att det håller på att bli stökigt igen utav min belöngingsmuffins smulor, men det struntar jag i. Nu har jag i alla fall städat och det är i alla fall det som räknas!

På tal om bananer i väskan.. Den senaste tiden har jag fått för mig att bli lite nyttig i mellanåt, att istället för att köpa impulschoklad på dyra pressbyrån påvägen hem, då istället gnaga lite på ett äpple eller joina dom andra i skolan på sina rökpauser med ett päron. Dock så funkar det bara dom dagarna som jag också har ork att ersätta jordnötsmackorna med gröt och lingonsylt, mina må-bra-dagar alltså (dock blir dom av alltför sällan eftersom att jag helt enkelt är en Karlson och uppväxt med jordnötssmör och skippar det helst aldrig). Därför blir det lätt att bananerna stannar kvar där jag har lagt dom, tills att jag har en ny nyttighetsdag och får för mig att ta ut dom därifrån och lägga dit nya. Går helt enkelt bara runt, runt, runt. Bananer i väskan alltså.

(Finns det någon gräns på hur långa meningar får vara föresten? Ser att min där uppe blev lite olaglig..)


Kommentarer
Postat av: Rille

Leopardbanan.

2007-11-04 @ 23:28:50
Postat av: Madde

Haha, precis :D Haha, du är söt du!

2007-11-04 @ 23:33:11
URL: http://www.maddien.blogg.se
Postat av: Nyårslöfte ;P

haha, jag har oxå blivigt lite nyttig på sista tiden :P

o ja, de va en ganska lång mening ;P

2007-11-11 @ 13:33:06
Postat av: Madde

Haha jaså? :p hur då? :D

2007-11-13 @ 12:32:03
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Nyärslöfte ;P

jag har ätit en frinkt istället för godis, dragot ner på läsk o börjat gymma ^^

2007-11-14 @ 21:23:37
Postat av: Madde

Nämen.. Oh här tyckte jag att jag var bra ;)=

2007-12-23 @ 17:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0