26 Maj

Det är när sommaren kommer som man börjar sakna..

Vaknade på det mest underbara viset i morse. Till ljudet av "Fatomen på operan".
Jag och Richard hade slagit på musikalen igår kväll. Det var hur bra som helst, men så småningom kände vi lätt att det började rycka smått i ögonlocken. Vi stängde av filmen och bestämde oss för att titta klart någon annan dag istället.

Jag sov såklart, som vanligt, som en stock och vägrade att vakna. Richard gjorde allt som stod i hans makt att få igång mig, men icke. Tills slut tröttnade han och bestämde sig för att själv slå igång filmen och fördriva tiden.
Och vad är väl mer underbart än att vakna till "Anywhere you go, let me go too, that's all I ask of you... ".

Kommentarer
Postat av: Nyårs löfte ;P

WOHOO!!! Äntligen madde har bloggat =D
det var ett tagg sen sist, nästan 20 dar. Det är för mycket madde!!! :p
Jag har aldrig sett "fantomen på operan", är den bra lr? nått du tycker man ska se?
när vet du om du klarat dina intagningstest till estet-linjen?

2007-05-26 @ 17:57:30
Postat av: Nyårs löfte ;P

*Edit*
Du bloggar för sällan det blir så många frågor på en gång, Hihi :P

2007-05-26 @ 17:59:56
Postat av: rille

Ja.. vad gör man inte när Flickan vägrar vakna? Jo man går och sätter på en film och väntar på att hon ska vakna... Och självklart tjongar hon igång då så hon flyger upp och ska se på film..
(L)

2007-05-27 @ 13:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0