5 Mars

Nu är jag hemma ifrån Finlandsresan.. Känns lite tråkigt, som alltid att åka ifrån allting, men ändå..
Nu sitter jag hemma, på mitt älskade rum och äter viking-lakrits! Känner mig som ett rejält svullo, men det får man faktiskt ta. Under helgen har jag faktiskt bara ätit potatis och kakor!
Fast o andra sidan så var vi på buffé idag. Kände mig så otroligt bortskämd och lycklig då jag hade fri tillgång till läsk- och ost hörnan! Isch så kissnödig och mätt jag var då sen..
Fast nu efter att ha varit vaken sen klockan tre inatt, lyssnat på finsk karaoke och passat småbröder i bollhavet så känner jag mig ganska snosig.. Så, God natt!

Kommentarer
Postat av: Rille

Sov gott babe!

Love u!

2007-03-05 @ 22:21:33
Postat av: Nyårs löfte :P

buffé är det bästa!, men lakritsen kan man avstå från

2007-03-06 @ 21:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0