6 Juni

Sommaren kommer verkligen närmare för varje dag som går. Sekund.
Idag var det verkligen värmebölja, en väldigt skön sådan dock. Jag tog mig mitt första dopp, som fick abborarna att fly sin kos och Rille fick bege sig ut att simma efter båt.
Vi solade i många timmar idag, i hopp om att få mig fin till balen. Resultatet blev istället kräftröd som säkerligen även det lär försvinna tills imorgon.
Enda nackdelen med att sommaren är här är att bussfärderna blir så mycket längre och jobbigare.



Du behöver inte kommentera varje inlägg bara för att du ahr det som nyårslöfte. Jag börjar känan mig elak ^^

Kommentarer
Postat av: rille

Ush för varma bussar :(
Finns det något roligare än att se Madde "bada" ? :P hopp-hopp-hopp-shooo fiskar-hopp-hopp-stick fiskar?!?!?!-BRR JAG FRYSER!!!!!!
Men men... söt är du :) älskar dig babe.. Du ska se att du blir brun och fin i din klänning :)

2007-06-06 @ 22:23:25
Postat av: Nyårs löfte ;P

bada är alltid kul, och kräftröd va du inte på balen ^^
klart jag ska komentera dina inlägg :D
du är inte elak , jag vill och har det som löfte ;D

2007-06-08 @ 11:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0