4 Juni

Halloj!
Jag pausar ifrån mattehögen..
Idag repade vi inför mitt nummer på skolavslutningen, det gick faktiskt ganska bra. Fortfaramde några stycken ajg måste vara snabbare på, men annars så var det inga problem. Inget att jämföra med förra gången vi repade iaf, då lät det inte precis hallonsoda, inte..

Det är inte långt kvar nu, balen närmar sig redan.. Alex börjar bli nervös för att jag ska slå ihjäl honom då vi ska dansa- men sånt hör ju till. Cicci kommer i alla fall att vara finast med sin veckra, bruna klänning. Äga dansgolvet lär hon ju göra också. Min gömsa det!

Men, men.. Näst sista provet jag pluggar till nu i alla fall, så jag får väl se till att göra det bra!
..Min nya bakgrund verkar inte vilja funka :/

Kommentarer
Postat av: rille

Vad bra att det börjar ordna sig för er på repandet :) Och Alex, om jag var du skulle jag vara också vara orolig ;) Ta vara på min gumma är du snäll :)
Jag älskar dig baby

2007-06-04 @ 22:48:33
Postat av: Nyårs löfte ;P

Stackars alex ^^
ska du uppträda på skolavslutningen? :P

2007-06-06 @ 12:45:18
Postat av: Madde

Haha Rillen du behöver inte vara orolig..:P Enda Alex behöver vara orolig för är jagg jag ska snubbla på honom när vi dansar, á la Lena och du :P ^^

2007-06-06 @ 17:57:15
Postat av: Madde

Fredrik:
Nej vadå? Jag ska inte uppträda på skolavslutningen? (A):P

2007-06-06 @ 17:58:04
Postat av: rille

Var faktiskt Lena som knockade mig -.- :(

2007-06-06 @ 22:21:47
Postat av: rille

Var faktiskt Lena som knockade mig -.- :(

2007-06-06 @ 22:21:48
Postat av: Lena

Rille ska du ta upp de där igen, de var ju läääänge sen haha. Om du hade varit lite snabbare och duckat så skulle dansen varit prima. hmpf! :)

2007-06-09 @ 11:09:33
Postat av: rille

Jajaja, alltid jag som får ta skiten =(

2007-06-12 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0