Morgonstund har guld i mun ( No shit?!)

Aj, aj, aj.. Vilken morgon det har varit!
Jag hade ställt klockan på 9, för att jag bara skulle sova 8 timmar och inte hela dagen.. Men återigen så drömde jag att jag var kung över Afrika, och kungar får ju sova hur länge dom vill *ehem*.... Slutade med att jag vaknade vid halv 12 även denna morgon. Fy!

Min frukost blev ingen höjdare heller..  Startade med att jag försökte att skaka ett öppet yoghurt-paket, vilket ledde till yoghurt i håret och yoghurt på min nu inte-så-riktigt-delikata- jordnötssmörmacka. I mitt kaffe råkade jag hälla ut halva sockerbyttan, locket satt löst,  och som jag sedan  lyckligtvis spillde ut i mitt knä. Yaaay!
Till råga på allt så finns det inget vatten i kranarna i hela Ösmo idag.

Hihi, tittade igenom gamla användare igår på bland annat Bananaisland och Snuttis, shit! Otroligt att dom finns kvar! Visserligen så presenteras dom som, "Flicka 11" eller "Pojke 12", så det var lite svårt att hitta.
Ciccis använadre på snuttis tilltalade mig mest, det var varav där som jag hittade dikten här nedan. Tycker att den är väldigt fin och tilltalande, därför jag lägger ut den. Hjälper en att minnas ifrån tiderna som var.

När vännerna kom till var tanken ganska klar
 de har något i sig, något ingen annan har.
De har en hand som hjälper, de lyssnar och förstår.
De viker inte undan då många andra går.




 Ska föresten skaffa en ny mobbe, någon som vet i fall den här är någonting att ha? <--

Kommentarer
Postat av: rille

En typiskt madde morgon? :) Jag känner mig stadigt trött nu jag o.0
löööve

2007-07-21 @ 09:46:18
Postat av: Nyårs löfte ;P

Stackare , dålig morgon?
nej nej nej, SonyEricsson Ska de va!!!

2007-07-21 @ 18:24:40
Postat av: Madde

Men Sony Ericsson har så himla TRÅKIGA mobiler :(

2007-07-23 @ 20:34:08
Postat av: rille

och så går dom sönder 24/7

2007-07-29 @ 00:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0