24 Januari

Hallojs!
Tänkte först bara skriva ner hur otroligt trött jag är på mig själv! Jag har helt tappat hela min koncentrationsförmåga (inte för att jag någonsin haft den på topp, men det finns dagar den funkat bra mycket bättre än idag). Hela dagen har jag tänkt, jag hinner inte si, jag hinner inte så.. Måste, måste, måste plugga! Har jag pluggat? Mja...  Visst, jag har tagit upp böckerna, pluggat in alla glosor, alla meningar.. Men det kom inte förens halv 6 idag, vilket är jäkligt sent för att vara mig. Tyckte hela tiden att det dök upp "viktigare" saker liksom. Som, " Måste läsa ut min kärleksroman!" (vilket jag i och för sig också gjorde, men det var ju somsagt inte läxorna jag satt och spånade igenom) eller, "Jag stirrar upp i taget i 5- 10 min kanske sen gör ajg läxorna".
Visst, visst. Jag kommer ju att klara proven, men det har hela tiden dykt upp saker i huvudet på mig idag.. Sånt som jag verkligen inte vill tänka på har hela tiden dykt upp. Bra det hade varit om man kunnat fylla en spruta med kunskap och bara spruta in istället och kanske, istället för fettsugning suga ut en massa saker i hjärnan som man helt enkelt inte vill veta av? Tänk på den ni alla NV-nördar och sluta undersöka älgskit hela dagarna

En annan sak jag varit och dröjt på idag också, jag har inte duschat än. Men.. "Det gör jag imorgon".


Kommentarer
Postat av: Rille

haha, Den var fin den om naturarna :D (L)

2007-01-24 @ 21:40:26
Postat av: Nyårs löfte :P

bra poänger där med att fettsuga,... bla bla, fyndigt, men lite respekt för nv-"nördarna" tack! hej hej

2007-01-25 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0