8 Augusti

Jag tänkte egentligen ladda upp lite bilder här ifrån den senaste tiden, men av någon anlednuing så har blogg.se tagit bort den funktionen (?). Även resten utav html-systemet verkar vara borta..

Nu har jag precis kommit upp efter en låång frukost med kaffe/oboy o grejer.. Redo för dagen! Mums..
Ska snart kila iväg till bussen för att träffa Rille, för att sen försöka få ner honom i badvattnet.
Eftersom den här veckan tycks bära resten utav den "sommar" vi lär få, så försöker jag att utnyttja varje ögonblick utav den. Inte sitta inne en enda soldag, alltdå. Vilket har varit jäkligt skönt, då jag varit på stranden/ åkt båt, som vilket för mig är värsta lyxen. Får dock svika mitt löfte på fredag för då ska jag iväg till Tandis =/

Kommentarer
Postat av: rille

Sooola är så sköönt =)

2007-08-08 @ 15:59:35
Postat av: Madde

Haha kommenterade du det där när jag var på toa?:P

2007-08-08 @ 19:27:15
Postat av: rille

möööjligt(A)

2007-08-09 @ 00:24:28
Postat av: Nyårs löfte ;P

hihi, gick de bra hos tandis ? ^^
det verkar som om sommaren håller på å ta slut nu :(

2007-08-24 @ 17:41:22
Postat av: Madde

Började den ens nångång? :/

2007-09-11 @ 19:18:59
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0