8 Augusti

JAG KOM IN I ALLA FALL! Shit vad glad jag är! Var helt beredd på att gå på L'estradska i höst, sam- sam. Hade inte varit så muntert eftersom mitt förstahandsval på gymnasium låg på musik. Men jäklarns tusan, så blev det ju inte. Häromdan såg jag den lyckliga nyheten att jag kommit in med min reservplats på just ESMK. Hur SKÖNT som helst!


Nu sitter jag i varje fall och väntar på att min nedladdning på en ljudbok ska komma ned. "Fråga Mrs Walsh", heter den, utav Marian Keyes. Jag tänker minsann inte gå och lägga mig förens den är färdig. Men långsamt går det, så jag lär få sitta uppe ett tag.

Idag var jag o badade med Lisa och Alex, riktigt skojsigt faktiskt! Vi drog iväg till Norra Muskan på cykel.. Eller ja, dom cyklade, jag råkade tigga till mig skjuts på pakethållaren! Tyvärr så kunde jag inte gå på våran myskväll efteråt med tacos och film. Men det får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: rille

Jag är glad att du kom in :) Hoppas du kommer in på kulturama.. :)

2007-08-08 @ 15:59:13
Postat av: Annica

Grattis Madde!! gu va kul att du kom in!

2007-08-08 @ 20:33:13
Postat av: Madde

Tack båda :) Är jätte glad själv!

2007-08-08 @ 21:22:21
Postat av: Nyårs löfte ;P

haha slöis :P
Grattis :p

2007-08-24 @ 17:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0