28 Augusti- Plåster på såren

Nu får jag allt skynda mig, har planerat att vara i susställning vid 22 varje dag nu i veckan, men har hela tiden skjutit upp det med ett "5 minuter till", "Bara ett vänneravsnitt till" och slutligen, "Ska bara blogga lite först".

Idag var det verkligen kallt ute! Då jag gick till tåget imorse, med endast påstoppad en stressande fleecetröja, kom det mycket burrande ifrån min hals må jag säga! Herre jisses, det är bara Augusti! Det är nu det börjar kännas läskigt med allt det här pratet om växthuseffekten och allt vad det heter (hör det här till föresten, "burrande i Augusti"?). Hursomhelst, det stämmer inte. Som ni säkert minns förra året, så kom inte snön förens i början av Februari!(!) Och nu sätter det redan igång i Augusti.. Knork, knork, knork säger jag bara!


Mitt i all kyla idag så köpte jag en stor värmande godispåse som tröst :) Hjälpte en liten stund i alla fall


Kommentarer
Postat av: rille

Vill oxå ha... Imorrn ses vi :)

2007-08-28 @ 22:30:00
Postat av: Nyårs löfte ;P

du gillar inte kyla va :P ^^
vem gör de.... (förutom snowboard resan på sportlovet):D
godismonster XD

2007-08-30 @ 19:14:28
Postat av: Madde

Japp, en stolt sådan ;D

2007-08-30 @ 21:40:23
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0