18 Augusti- Till Haaavs!

Idag var jag på haaavet med Richard och hans familj.
Vi gav oss av ifrån Kagghamra runt 9 för att titta på båtracet i Nynäs, vilket innebar att vi var tvunga att ge oss upp ur sängen väldans tidigt!
Rillzor var ganska duktig och flög upp ur sängen straxt efter 6, medans jag var ännu bättre och höll kudden sällskap till kvart över 7!

Vägen dit var ganska svår och hoppig, eftersom det för ehem, ovanligetens skull denna sommar blåste och blev mycket vågor. Visserligen gillar jag att hoppa, men inte med såna vågor som fortfarande har satt spår i mitt huvud och som dessutom fick mig att klämma pekfingret i ett dörrlås. Gungeligung..

Men dagen var ändå så jätte kul! Tänkte lägga ut lite bilder sen, men det får bli då bloggen behagar sig att fungera som den ska. Vi åt jätte goda pirauwger, och matade änder med kolagifflar. Man kan säga att dagen blev riktigt lyckad!
Hemvägen var skönast, då vi åkte riktigt snabbt i riktig Madde-anda! Jag tyckte tråkigt nog bara att resan var för kort hem, hade gärna åkte fram och tillbaka några gånger till bara för att åka, men en kissnödig tax i flytväst stod för mina planer ;)

Kommentarer
Postat av: rille

guppgupp äger :)

2007-08-18 @ 23:13:00
Postat av: Madde

"guppgupp" haha ;)

2007-08-19 @ 00:01:14
Postat av: rille

thihi :D

2007-08-19 @ 14:17:43
Postat av: Nyårs löfte ;P

lol fina komentarer ^^
fett kul o kolla på båtrace :p

2007-08-24 @ 17:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0