14 Augusti- Grönan

Nu vet jag att datumet står lite senare än vad i tisdags var, men låtsas liite och glöm för ögonblicket bort att jag är en seg person..*Zum, zum..*

I dag var jag på Grönan med Richard, Lisa, Martin, Krille, Alex, Robin och Robins kusin Maggan. Tanken var att åka till Grönan ganska tidigt, just för att kunna vara där så länge som möjligt. Konstigt nog så befann oss vi inte innanför portarna förens runt 1-tiden, just för att vi alla blivit lite Donken-sugna innan och för att vi inte kunde hitta Maggan i stans mörka vimmel..

Dagen var jätte rolig, faktiskt den bästa på riktigt länge! Studen med Richard och Krille i "Flygande mattan" var dock nog det som förgyllde dagen mest. Varje gång då mattan åkte ner, upp, åt sidan (eller vad den nu gör?!) så skrek galningarna som om att de var i en djup orgasm eller som möjligen 14-åringar som just kommit i målbrottet, just för att överrösta de jobbiga, skrikande tjejerna på raden bakom.
FY, JAG SKRATTADE SÅ ATT MAGEN VÄRKTE!

Kommentarer
Postat av: rille

Grönan ägde :D

2007-08-18 @ 23:12:39
Postat av: Nyårs löfte ;P

haha :p
kul att du haft kul :p själv har jag inte vart på grönan på typ 5 år :S

2007-08-24 @ 17:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0