17 December

Min älskade, vad skulle jag göra utan dig? När jag är glad, så står din dörr öppen för mig. När jag är ledsen, så står din dörr öppen för mig. Ja, till och med när jag är arg och ingen annan vill ha med mig att göra, så står du där med öppna armar. Jag har så dåligt samvete, känns inte som att jag gör riktigt detsamma för dig. Du hjälper alltid mig till 100%, oavsett vad. En annan sak som också märktes idag, du vet precis vad jag vill ha, du känner mig nog mer än någon annan.. Godispåsen du sprang och köpte, direkt efter vårt lilla bråk..Du visste ju precis. Lakrits, choklad och en massa kärlek (innehållande godishjärtan). Du är min drömprins Richard, det är dig jag vill leva med. Livet ut. Hoppas att du vet om det, mina dörrar står också alltid öppna för dig. Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Nyårs löfte ;P

Lakrits USCH!!,... Choklad Yummie!

resten har jag ingen komentar om ^^

2006-12-24 @ 14:11:16
Postat av: Nyårs löfte ;P

PS,... blogga oftare !

2006-12-24 @ 14:15:44
Postat av: Rille

Du vet att jag alltid finns där för dig, Kommer alltid göra det. Känns skönt att veta att du gör detsamma för mig:)

Älskar dig !

2007-01-01 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0